Seine Nerven waren aufs äußerste (or: Äußerste) gespannt. Στοιχεία εταιρείας
Ich bin froh eine kleine Pause vom Touren zu machen und mehr Zeit in Deutschland verbringen zu können!
Το μήνυμά σας μεταβιβάστηκε στη σύνταξη PONS. Για να χρησιμοποιήσετε αυτήν τη λειτουργία, συνδεθείτε ή εγγραφείτε δωρεάν.
Προσθήκη στην αρχική οθόνη Ich bin guten Mutes. I'm no great shakes as a cook. We are sorry for the inconvenience. Δωρεάν προπονητής λεξιλογίου, πίνακες κλίσης ρημάτων, εκφώνηση λημμάτων.
ich bin ein Star !? 'was mich erwartet' also found in translations in English-German dictionary Learn the translation for ‘ich bin’ in LEO’s English ⇔ German dictionary. With Reverso you can find the German translation, definition or synonym for was mich erwartet and thousands of other words. : Ich bin gespannt, was mich erwartet. “Gleich habe ich einen Termin in einer Pferde- Reha Klinik. Ευχαριστούμε! You want to reject this entry: please give us your comments (bad translation/definition, duplicate entries...) Παρακαλώ ξαναδοκιμάστε. His nerves were all on edge.
Ich bin aufgeregt, hoch motiviert und sehr interessiert an dem, was mich erwartet. Ich freue mich sehr auf diese neue Herausforderung, und bin gespannt was mich erwartet !
Ich bin darauf gespannt. Εδώ μπορείτε να σημειώσετε βελτιωτικές προτάσεις ή σχόλια σχετικά με λάθη σε αυτό το λήμμα:
? so spektakulär der Titel des neuen Buches von MBS-Dozent Axel Güpner, so untertrieben Ich bin gespannt was mich da erwartet #rohren #Rohren28 #Termin #Pferde” Ich freu mich auf die Talente !! Δεν έχετε συνδεθεί. Ich bin anderer Ansicht. ? I escaped by the skin of my teeth. I am or: I'm ich bin I beg to differ. I'm of good cheer. Παρουσιάστηκε κάποιο λάθος.
: what I'm in for I am excited, highly motivated and very curious about what awaits me. Brezplačna jezikovna vadnica, tabele sklanjatev, funkcija izgovorjave. Στον περιηγητή σας απενεργοποιήθηκε το JavaScript. With noun/verb tables for the different cases and tenses links to audio pronunciation and … Otherwise your message will be regarded as spam.
I am curious to find out what awaits me. Please do leave them untouched.
Βρείτε εδώ την Αγγλικά-Γερμανικά μετάφραση για ich bin gespannt was Mich erwartet στο PONS διαδικτυακό λεξικό! Suggest new translation/definition German-English dictionary : translate German words into English with online dictionaries Die Formulierung „Ich bin besonders gespannt, dieses Spiel […] zu verfolgen“ klingt für mich seltsam. Παρουσιάστηκε κάποιο λάθος. We are using the following form field to detect spammers. Tu si lahko ogledate prevod angleščina-nemščina za ich bin gespannt was Mich erwartet v PONS spletnem slovarju!
Παρακαλώ ξαναδοκιμάστε.
Für dein Beispiel wären außer bei dem ersten Vorschlag natürlich größere Umformulierungen nötig: Ich bin gerade noch davongekommen. Προστασία προσωπικών δεδομένων Learn the translation for ‘gespannt’ in LEO’s English ⇔ German dictionary.
Viele übersetzte Beispielsätze mit "gespannt was mich erwartet" – Englisch-Deutsch Wörterbuch und Suchmaschine für Millionen von Englisch-Übersetzungen.
[fig.] Nur für den Fall, dass du mein Empfinden teilst, gebe ich hier einige auf das Wesentliche gekürzte Verwendungen von gespannt sein an. 59w.
Slovenščina You can complete the translation of was mich erwartet given by the German-English Collins dictionary with other dictionaries: Wikipedia, Lexilogos, Langenscheidt, Duden, Wissen, Oxford, Collins dictionaries... Αν το ενεργοποιήσετε θα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις προχωρημένς λειτουργίες του PONS Online (ασκήσεις λεξιλογίου κ.α.).
Lasst mich hier rein? With noun/verb tables for the different cases and tenses links to audio pronunciation and …