No one to live here anymore. Laura No Está Letra: Laura no está, Laura se fue, Laura se escapa de mi vida, Y tú que si estás, preguntas porqué, La amo a pesar de las heridas. I'm so sorry but i know that Laura is here... here Galician Je Lena. Apesar de eu continuar me perguntando o porquê dissoNão quero que você seja a outra, só uma garota, ou uma amiga especialTranslation done by Alma Barroca. We would like to show you a description here but the site won’t allow us. View credits, reviews, tracks and shop for the 1997 Vinyl release of Laura No Está (Remix) on Discogs. Laura is Away (Laura non c'è) Laura is away. Finnish rock n roll in bed.

Translations of "Laura no está" Croatian Anzhelitochka. Greek mariavemairi. 50+ videos Play all Mix - Nek - Laura non c'è (Official Video) YouTube Laura Pausini - La Solitudine (Official Video) - Duration: 3:55. Finnish rock n roll in bed.

Label: IDM (Italian Dance Machine) - 0630-19623-0 • Format: Vinyl 12 Nek - Laura No Está (Remix) (1997, Vinyl) | Discogs German josevalqui. I don't want you to be the other woman just a chick or a special friend 1.

Croatian Maii.

LAURA NON C'È es una canción de Nek del año 1996, este tema está incluido dentro del disco Lei, gli amici e tutto il resto. Dutch Guest. Lo ocupa todo su recuerdo, no consigo olvidar, El peso de su cuerpo. Laura non c'è, è andata via Laura non è più cosa mia E te che sei qua e mi chiedi perché L'amo se niente più mi da Mi manca da spezzare il fiato Fa male e non lo sa Che non mi è mai passata Laura non c'è capisco che È stupido cercarla in te Io sto da schifo credi e non lo vorrei Stare con te e pensare a lei 'Sta sera voglio stare acceso Andiamocene di la A forza di pensare ho fuso Laura no está, Laura se fue Laura se escapa de mi vida Y tú que sí estás, preguntas ¿Por qué la amo a pesar de las heridas? German Coopysnoopy.

Greek Themisbo. Warner Music Italy 47,341,751 views Hungarian csakegymosoly. And you ask me why. English El Extranjero.

Translations of "Laura non c'è" Bulgarian nihaonihao. Cosa ci ha fatto l'amore: 2. English KaterinaMKD. German Grapelli. German BertBrac. Laura No Está (Remix) Croatian Anzhelitochka. ... Me desculpe, mas sei que Laura está aqui... Aqui . 5.

Whoa, oh. French pythonesque. Eu não quero partir o … In case you want to reprint it, please ask for permission first and always cite my name as its author. English Mokoyoyo. Pois, amor, quando nós fazemos amor.

English peep.

Lo ocupa todo su recuerdo No consigo olvidar El peso de su cuerpo. English Roberto_d. 5. German Stella-Josi. Nek (Italy): Top 3. Data Correct English m3ry. She walked out the door. Laura no está, eso lo sé Y no la encontraré en tu piel Es enfermizo sabes que no quisiera Besarte a ti pensando en ella Esta noche inventaré una tregua Ya no quiero pensar más Contigo … 5. Croatian principessa. I'm wasting my time.