LEA ist eine deutschsprachige Singer-Songwriterin und Keyboarderin mit eigener Band.
Mit dem Gestört aber GeiL Remix ihres Songs \"Wohin willst du?\" erreichte sie im Jahr 2017 Platz 11 der deutschen Hitparade. Vielleicht kennen mich viele, von euch, schon von Instagram oder Musically ansonsten freue ich … She posts both dance and lip-sync videos to TikTok and has earned over 90,000 fans. James Charles. Lea Pietsch Fans Also Viewed .
Her brother's name is Nils and her parents are named Silvia and Hans-Jürgen. 19 Year Olds.
Meine Hobbys sind Fotografieren,Videos drehen, schneiden und Musicallys machen.Außerdem mache ich auch noch...Hey❤️ Rennübersicht aus Mülheim für das Rennen Preis der L.C.
Blake Gray.
Social star best known for her looskanal Instagram account, which has amassed over 40,000 followers. /* ----------------------------------------- */ position: absolute;
.sfc-campaign-new-label-view { Lea Pietsch Is A Member Of .
Mein Name ist Lea, ich bin 18 Jahre alt und gehe in die 12.Klasse eines Gymnasiums. Justin Bieber.
She was featured by Bravo and Glow Magazine in 2019.
Meine Hobbys sind Fotografieren,Videos drehen, schneiden und Musicallys machen.Außerdem mache ich auch noch Cheerleading.
First Name Lea #5. She has her own YouTube channel and she created a Snapchat account called peaches.1704. EMois und Monte, eine Dream Kombination. She is also a TikTok creator under the account wifiloo. 2.Wir lReiche deine eigene Idee für eine YouTube-Kollabo ein, genau wie die anderen Hey❤️ Mein Name ist Lea, ich bin 18 Jahre alt und gehe in die 12.Klasse eines Gymnasiums.
}
background: var(--brand-color);
Most Popular #10708. Instagram Star. padding: 3px 5px; Was haben wir alle gemeinsam? Born on April 17 #29.
left: 5px; Aries.
Bryce Hall.
/* ----------------------------------------- */
font-size: 12px; She is from Salzgitter, Lower Saxony, Germany.
background: #6b10d6; line-height: normal;
Everyones Dream came finally true.❤️ Hope you like it. Pop Singer.