Ik heb sinds 21 december 2019 een galaxy watch 46mm. Leg je activiteiten nauwkeuriger vast, check inzichten over je gezondheid op een groter scherm met een nieuw, fris design.Licht van gewicht en toch robuust: de Galaxy Fit is de meest geavanceerde fitnesstracker.

De Galaxy Watch3 is onze meest geavanceerde Galaxy Watch tot nu toe, die je helpt om moeiteloos je leven en je gezondheid te managen en de regie te nemen voor je welzijn.Ontdek je nieuwste partner op het gebied van gezondheid en welzijn. Maar hij had de nacht nog wel doorgekomen denk ik.Heb ondertussen mijn health app en wearable app verwijderd van de telefoon en daarna de apps weer geïnstalleerd. De eerste weken hoefde ik pas na 4 dagen met volledig gebruik de watch opnieuw op te laden. Health en wijzerplaten lijken veel te gebruiken. Zij bevestigen dat het verwijderen van de twee apps vaak het beste is na een software update om te zorgen dat de batterij circa 4 dagen meegaat.Sinds de laatste update naar Onr UI 1.5, Tizen 4.0.0.7, Knox 2.4.0.Ik haal amper 48 uur met het horloge, een nacht slaap van ±7 uur kost gewoon 14% stroom.Ik heb geen wijzigingen in de instellingen aangebracht en ook het gebruik is niet veranderd t.o.v.

Ik heb sinds 21 december 2019 een galaxy watch 46mm. Anders helpt het om zowel je toestel als het horloge eens opnieuw te starten en opnieuw te koppelen.Thanks! In principe niets geks te zien op de screenshot. Na een software update vorige week is de batterijduur ineens gehalveerd.

* Beschikbaarheid van apps voor de Galaxy Watch kan per provider of land verschillen. by nicholasyfu1 12-14-2019 • latest reply by userK8gnieRLOI 3 hours ago (ook niet voor de Health app)Dat doe je via de instellingen op het horloge 'Verbinden met nieuw apparaat'.Dat doe je via de instellingen op het horloge 'Verbinden met nieuw apparaat'.Ik zat eerst te zoeken naar iets om te "ont" koppelen.Maar het is gelukt, nu bezig met alles weer te zetten zoals ik het had, niet alles komt terug vanuit de backup blijkbaar.Ik laat weten of dit heeft geholpen, ga het een dag of twee a drie aankijken.Bij mij ziet het er in de wearable app volgens mij iets anders uit (zie boven).

Galaxy Watch water damage - Samsung won't cover it under warranty! Explore your new hub for all things Samsung and beyond.

Dan geeft u ons toestemming om de cookies te plaatsen. Dankzij de automatische trackingfunctie kun jij je volledig op je work-out storten. In principe niets geks te zien op de screenshot. Willkommen in der Samsung Community. Weet iemand wat er aan de hand is … De eerste weken hoefde ik pas na 4 dagen met volledig gebruik de watch opnieuw op te laden. De Galaxy Watch3 is onze meest geavanceerde Galaxy Watch tot nu toe, die je helpt om moeiteloos je leven en je gezondheid te managen en de regie te nemen voor je welzijn. Staat er toevallig een update klaar voor de Wearable app? Zie voor meer informatie onze Kies een ander land of andere regio om inhoud te bekijken die specifiek voor uw locatie is.Het spijt ons, er is onvoldoende voorraad voor uw winkelwagen.Zonder dit product kan de toegepaste coupon of promotiecode niet worden verzilverd.Samsung.com-services en marketinginformatie, nieuwe product- en serviceaankondigingen, en speciale aanbiedingen, evenementen en nieuwsbrieven.Help ons aanbevelingen te doen door uw productvoorkeuren bij te werken.Het horloge dat een oogje in het zeil houdt. Samsung Members Community. Weet iemand wat er aan de hand is en wat ik kan doen om te zorgen dat de batterij weer een dag of 4 meegaat?Geheel in lijn van de verwachting, na drie dagen iets minder dan 25%, 23% lading over dus 77% verbruikt.Na drie dagen en 7 uur op de lader gelegd, ik koos er voor om hem in de avond op te laden terwijl ik op de bank TV zat te kijken, zo kon ik mijn slaap 'loggen"  maar ook de zondagochtend wandeling etc. Ontkoppelen en opnieuw opstarten heb ik al geprobeerd en lijken niet veel te helpen. U hebt geen rechten om deze productkoppeling te verwijderen. Smart Switch – Gegevens overdragen naar je nieuwe toestelSmart Switch – Gegevens overdragen naar je nieuwe toestel Nu is het verbruik wee normaal: 20-25% per dag.Ben naar het service center geweest en daar de situatie uitgelegd. Maak je leven aangenamer met apps uit de Galaxy-collectie en een scala aan downloadbare apps van derde partijen.